اخبار

حضور مجدد اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک/ بدون ابلاغ سرپرستی را قبول نکرد!

حضور مجدد اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک/ بدون ابلاغ سرپرستی را قبول نکرد!

با وجودی که قرار بود امروز رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی شود اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش ایسنا، امروز زهرا اینچه‌درگاهی رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک، سلیمانی دبیر سابق فدراسیون، عابد حقدادی رییس فدراسیون، نماینده بازرسی و نماینده حراست و نماینده امور مجامع در محل فدراسیون حاضر شدند تا اینچه درگاهی را به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کنند اما این اتفاق نیفتاد.

دلیل این موضوع ابلاغ نشدن حکم برای اینچه درگاهی از سوی وزیر عنوان شده است.

آرش فرهادیان در گفت و گو با ایسنا در مورد تغییرات در فدراسیون ژیمناستیک و قبول نکردن اینچه درگاهی به دلیل نداشتن ابلاغ اظهار کرد: قرار بود او را به عنوان سرپرست معرفی کنیم و تغییر و تحول اتفاق بیفتد اما او به این دلیل که ابلاغ نداشته سرپرستی را قبول نکرد.

فرهادیان در پاسخ به این سوال که آیا باز هم قرار است اینچه‌درگاهی به عنوان سرپرست معرفی شود افزود: به هر صورت با توجه به اتفاقاتی که در فدراسیون جهانی افتاده او به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد. باید با او صحبت کنیم‌.

فدراسیون ژیمناستیک از تیر ۱۴۰۰ که دوره ریاست اینچه درگاهی به پایان رسید تاکنون بدون رئیس اداره شده است. انتخابات این فدراسیون اسفند سال گذشته انجام شد و عابد حقدادی به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد اما با توجه به فرآیند انتخابات و گزارش نماینده فدراسیون جهانی، فدراسیون جهانی حقدادی را به عنوان رئیس قبول نکرد و اکنون قرار است انتخابات ابطال و اینچه درگاهی به عنوان سرپرست معرفی شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *